پسوریازیس و موفقیت حتمی درمحودائم عارضه های پسوریازیس

تجربه های عملی وکاربردی یکه مبتلا به پسوریازیس برای محو عارضه های پسوریازیس و کمک به خلاصی از این عارضه ها

پسوریازیس چیست؟ چه علائمی دارد؟ و چگونه بر عارضه ها غلبه کنیم؟/شفایافتگان از پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی نیست بلکه به علت ناتوانی بدن در دفع مقدار اضافه  کورتیزول و ترشحات برخی غدد درون ریز ؛ عملکرد سلولهای پوستی دچار اخلال عملکردی شده و بصورت فلس که در واقع پوسته ریزی اضافه میباشد خود را نمایان میکند ، و باید توجه داشت که عملکرد گلبولهای سفید در تولید هیستامین به منظور دفع عامل خارجی ، یکی از وظایفی است که خداوند در خلقت در نظر داشته و من نمیتوانم پر کاری این عامل را دلیل بر نقص سیستم ایمنی تلقی نمایم .

پسوریازیس برخلاف ادعای غیر قابل درمان بودن به راحتی و با رعایت دستورات غذائی و استفاده از پماد حاذق ؛ به راحتی قابل محو کردن از پوست در تمامی نقاط بدن بوده و زندگی عادی را به فرد مبتلا بر میگرداند ، و بویژه باعث آرامش خیال زنان متاهل و دختران دم بخت خواهد بود و هر چقدر فرد مبتلا زودتر اقدام به کنترل نماید زودتر از شر عارضه ها خلاص خواهد شد و بسته به وسعت و گستردگی عارضه ها زمان بیشتری برای محو کامل عارضه ها لازم خواهد بود اما پس از آن فقط نیاز به مصرف یادآوری برای جلوگیری از بازگشت لازم خواهد بود و توجه به چند نکته بیمار را تا آخر عمر میتواند از عارضه ها پاک نگه دارد.

موفقیت در کنترل عارضه های پسوریازیس ، در ظاهر و پوست ، منجر به کاهش دیابت و التهابات روده و آرتریت و بیماریهای معمول که به همراه پسوریازیس عود میکنند نیز خواهد گردید 

اکثر عارضه های پوست فارغ از نوع ؛ از طریق روش درمانی حاذق قابل کنترل و محو عارضه ها می باشند و رفتار ژنتیک و کنترلی در همه انواع و افراد مبتلا یکسان می باشند .

برخی از افراد برای مهار عارضه های خود از متوترکسات استفاده می نمایند اما فراموش نکنید که ؛ این دارو نیز مانند سیکلوسپورین سیستم ایمنی را مهار می کند و در صورت مصرف دوز پایین، عوارض کمتری خواهد داشت اما در دراز مدت عوارض جدی ایجاد می کند که شامل آسیب کبدی و کاهش تولید گلبول های قرمز و سفید خون است و در هر صورت قادر به محو کامل و دراز مدت نمی باشند .

اما در روش درمانی حاذق فقط از طریق مصرف مواد غذائی و یا پرهیزاز برخی غذاها و مصرف هم زمان از پماد مخصوص ،عارضه ها شروع به محو شدن خواهند نمود و به این ترتیب عوارض خاصی برای مبتلا متصور نیست و لااقل بسیار کمتر میباشد.

توضیحات تکمیلی وکاربردی پس از مشاهده مطالب در سایت ارائه شده است ، لطفا آنها رادر این سایت https://pesoriasi.niloblog.com و همچنین سایت  https://pesoriasiderm20o.niloblog.com    دنبال کنید .

پاسخ به سوالات ، تلگرام یا واتس آپ09125626783

 


کنترل و محودائمی عارضه های پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری با زمینه ژنتیک می باشد که استرس و نوع تغذیه منجر به تداخل در عملکرد غدد و هورمونهای درونی شده و باعث اخلال در عملکرد پوست و در نتیجه بروز و ظهور عارضه های پسوریازیس میگردد .

از آنجاکه شناخت صحیح این عوامل و کنترل آنها باعث اقدامات کنترلی شده و باعث از بین رفتن این عارضه ها میگردد لذا روش کنترل این عارضه ها بر اساس پرهیز یا مصرف غذاهای مناسب و برخی عرقیات به همراه مصرف پماد ی مانند پمادحاذق ، باعث میشود تا عارضه ها از درون وبیرون تحت تاثیر این اقدامات قرار گرفته و همه عارضه ها ، در هر نقطه از بدن باشند ؛ شروع به محو شدن خواهند نمود .

نکته حائز اهمیت در کنترل و محو عارضه ها این است که فرد مبتلا با محو عارضه ها از بدنش نباید بدن خود را رها نموده و اقدامات و پرهیزها را نادیده بگیرد و به عبارتی می بایست تا آخر عمر خود با فواصل زمانی مناسب از توصیه ها و رهنمودهای باز دارنده استفاده نماید و همیشه یک پماد حاذق یا روغن اکتیو در یخچال داشته باشد تا به محض مشاهده هر گونه علائم و عارضه پسوریازیس ، قبل از آنکه مجال رشد و گسترش پیدا نمایند ؛ آنها را مهار نموده و سریعا از بدن محو نمایند . کنترل و مهار و محو عارضه های پسوریازیس بسیار راحت تر از آن است که تصور کنید.

توضیحات تکمیلی وکاربردی پس از مشاهده مطالب در سایت ارائه شده است ، لطفا آنها رادر این سایت https://pesoriasi.niloblog.com و همچنین سایت  https://pesoriasiderm20o.niloblog.com    مطالعه و دنبال کنید .

پاسخ سوالات خود را از طریق واتس آپ یا تلگرام 09125626783 و یا از طریق نظرات در همین وبلاگ دریافت نمائید